0,7 TRK 702 FOREST GREEN - E5ABS, el. startér, manuální převodovka, otáčkoměr, tlumič řízení, záruka VYUŽIJTE NAŠE VÝHODNÉ FINANCOVÁNÍ. Benelli TRK 702 je nový model určený k cestování po nekonečných cestách, objevování nezapomenutelných míst, ale také k pohodlnému pohybu po městě. TRK 702 je všestranným motocyklem od počátku vyvinutým výzkumným a vývojovým střediskem Benelli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller TRK 502, nejprodávanější motocykl v Itálii v letech 2020, 21, 22, 23. TRK 702 se stává nejprodávanějším motocyklem v Itálii i v počátku sezony 2024 Je flexibilní a ideální na dlouhé cesty. Motocykl Benelli TRK 702 je poháněn zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 698 cm3, poskytuje výkon 70k (51, 5 kW ) při 8000 otáčkách za minutu a točivý moment 70, 0 Nm při 6000 otáčkách za minutu. Motor se vyznačuje dvojitým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky. Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu /antihopping/, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení. Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW. Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli - charakteristický pro modely vyráběné v House of the Leoncino, a je schopen zaručit ovladatelnost a stabilitu za všech podmínek. Odpružení se skládá z upside down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 168 mm na kole. Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci . Kapotáž má vynikající aerodynamiku kterou neruší ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži. Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost: - přední část kapotáže společně s předním zobákem tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola který ve vyšších rychlostech zamezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. - kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením. - přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození. - již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je. Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyku tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava. Volitelnou výbavou jsou také vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek tak, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm vpředu se čtyřpístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm vzadu s jednopístkovým třmenem. Na 17” ráfcích z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatiky Pirelli Angel GT pro přední kolo o rozměru 120/70 a pro zadní kolo 160/60. TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí tedy 790 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Vzhledem k tomu, že je TRK 702 navržen pro cestování, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů. Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže. Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702 vybaven zcela novým 5 TFT barevným displejem s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s vaším telefonem pro zobrazení příchozí hovory, zprávy a další funkce. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 vybavit inovativní palubní kamerou integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu. MOTOR A PŘEVODOVKA Typ motoru - Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec, dvojitá vačková hřídel DOHC, proměnlivé časování, s posunem klik 180° Vrtáníx zdvih - O83*64, 5 mm Zdvihový objem - 698 ccm Kompresní poměr - 11, 6:1 Max. výkon - 51, 5KW @ 8000 rpm, možno i jako 35KW Max. točivý moment : 70 Nm@6000 rpm Převodovka – 6-ti stupňová Sekundární převod – řetězem Rám - příhradový trubkový prostorový PODVOZEK Přední brzdy - dva plovoucí kotouče O 320mm, brzdiče 4pístky s ABS Zadní brzda - kotouč O260mm, plovoucí brzdič, jeden pístek s ABS Odpružení předního kola – Teleskopická odpružená vidlice Odpružení zadního kola – Kyvná vidlice s jedním tlumičem Přední kolo, zadní kolo - hliníková slitina Pneumatika přední - 120/70 - ZR17 Pneumatika zadní - 160/60 - ZR17 ROZMĚRY A HMOTNOSTI Délka - 2198 mm Šířka bez zrcátek – 925 mm výška /bez zrcátek/ - 1375 mm nízké plexi 1440mm vysoké plexi výška sedla - 790mm standart sedadlo. Možno snížené sedlo světlost - 190mm Hmotnost vč. paliva a náplní – 235 Kg Objem palivové nádrže - 20L Rezerva - 3L PŘEDNOSTI Wifi připojení - standard B-Box- standard Benelli App - standard Antihoppingová spojka - standard Kryt motoru - standard Kryty rukou s hliníkovou výztuhou - standard Palubní kamera /předpříprava / - volitelné Padací rámy - volitelné Rámy na kufry - volitelné Kufry hliníkové 124L - volitelné Centrální stojan /předpříprava/ - volitelné Vyhřívané sedlo /předpříprava/ - volitelné Vyhřívané rukojeti /předpříprava/ - volitelné
|
|